Νίκου Βασιλική Νηπιαγωγείο Δημιουργίας

ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ -ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ : Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ...

 ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ -ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ :

Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ...ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΝΙΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ


Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ...

ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ :ΝΙΚΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ

Ήρωες :Παππούς –γιαγιά –Πιπίνος και Πιπίνα που είναι αδέρφια ...

Ο παππούς στην σκηνή και ακούγεται το τραγουδάκι ...Στην καρέκλα την παλιά ο γέρο Παππούς κοιμάται  ...

 Μπαίνει ο Παππούς ...

Παππούς  Πέτρος : Καλημέρα ...Να σας συστηθώ ... Είμαι ο παππούς... ο γέρο-Πετρής...Πέτρος δηλαδή το όνομα μου . Αχ ...γέρασα με πήρανε τα χρόνια ...έζησα πολλά και έμαθα στη ζωή να είμαι σοφός και πολύ σκεπτικός ,με τόσα που έχουν δει τα ματάκια μου και έχω ζήσει στη ζωή μου ...

Τώρα που γέρασα όμως κάθε μέρα που περνάει βλέπω πόσο όμορφος είναι ο ήλιος ,τα λιβάδια και τα λουλούδια ... Μα το καλύτερο δεν σας το είπα ακόμα καλά μου παιδιά ... Έχω δυο μεγάλους και πολύτιμους θησαυρούς ... Δεν είναι  φλουριά ... μα ούτε και πετράδια ... Είναι τα δυο εγγόνια μου, που μου χαρίζουνε αγκαλιές και χάδια ....Ο Πιπίνος και η Πιπίνα θα έρθουνε σε λίγο να μας δούνε ...Βλέπετε κάθε Σαββατοκύριακο εγώ και η γιαγιά Αρετή που μένουμε στο χωριό ,έχουμε τη χαρά να είμαστε στο σπιτάκι μας και να ζούμε μέσα στον καθαρό αέρα και στις χαρές της φύσης ... Χωρίς καυσαέρια ,πολλά αυτοκίνητα και βουητά ...

Μα να ...σαν να ακούω να έρχεται η γιαγιά η Αρετή ...που με την εξυπνάδα της  έχει κάτι να σας πει .....

Μπαίνει η Γιαγιά Αρετή στο σκηνικό ...

Γιαγιά Αρετή :Τι μονολογάς και παραμιλάς μόνος σου Παππού Πετρή ...Μήπως ξέχασες να πας στ’ αμπέλι να τρυγήσεις ... και τον κήπο να σκαλίσεις ...;   Έχω τόσα πολλά να ετοιμάσω  ...και τα εγγόνια μου σαν έρθουν με λαχτάρα να αγκαλιάσω... Θα τους κάνω γλυκά και τάρτες,αυγουλάκια   και μια πίτα με μπόλικο τυρί... Τώρα που θα έρθουν τα εγγόνια μας  να δυναμώσουνε με τα καλούδια που θα φάνε ... και τη νοστιμιά τους να μην  ξεχνάνε ....

Παππούς Πετρής : Γιαγιά Αρετή θέλω τόσα να τους δείξω και  την αγάπη μου να τους υποδείξω ...Θέλω να τους δείξω  πολλά από το δικό μας περιβόλι,  που το αγαπούν και το θαυμάζουν όλοι ... Ο ήλιος,ο αέρας και η βροχή είναι  οι μεγάλοι θησαυροί ... Που μας δίνουνε υγεία ,πλούτο μα και ευεξία ...

Θέλω να τους πω πολλά ...για την αγάπη και την ανθρωπιά .... Να έχουν ευγένεια μα και  καλοσύνη  γιατί  τούτο στη ζωή τους  μόνο θα τους θα μείνει ... Να διώχνουνε την κακία μα  και κάθε κακοψυχία ...

Γιαγιά Αρετή : Θα τους πεις πολλά σαν φτάσουν ...μην κουράζεις το μυαλό σου κι άλλο  Παππού Πετρή ....Μα να ακούω τα βηματάκια τους και τις φωνές τους ...

Μπαίνουν στο σπίτι  ο Πιπίνος και η Πιπίνα ...Αγκαλιάζονται με τον Παππού και τη γιαγιά ....Χαρές και φιλιά ... Συγκίνηση ...

Πιπίνος : Είμαι τόσο ευτυχισμένος  που έφτασα στο χωριό ...θέλω να το φωνάξω ...θέλω να το πω ...Να το ακούσει η γειτονιά μα και όλα τα παιδιά .... Ο παππούς και η γιαγιά έχουν μια ζεστή αγκαλιά ...Που χαρά και ευτυχία δίνουν  μα και πολλές λιχουδιές προτείνουν ...Κουλουράκια και κεκάκια  βάζουν σε όλα τα πιατάκια ....

Πιπίνα :Παππού, γιαγιά σας πεθύμησα  και ήθελα να σας δω ...και ένα μεγάλο μυστικό ήθελα να σας πω ... Τώρα πια μεγάλωσα πηγαίνω στο σχολείο ...και το όνομα του είναι 12ο Νηπιαγωγείο ...

Παππούς  Πετρής :Μπράβο σου Πιπίνα  τώρα πια μεγάλωσες  ...ψήλωσες  δεν είσαι πια μωρό ...και πολλούς φίλους θα  κάνεις στο νέο σου σχολειό ...

Γιαγιά Αρετή : Για πες μας και συ Πιπίνο μας, πως είναι στο δημοτικό ...Μάθαμε ξεκίνησες σε νέο πια σχολειό ...

Πιπίνος :Αχ γιαγιάκα μου περνάω πολύ ωραία ...στο δημοτικό σχολείο κάνουμε πολύ καλή παρέα ... Γράμματα και αριθμοί μας συντροφεύουν ...αλλά  γλυκά και όμορφα ...λίγο μας παιδεύουν ....

Γιαγιά  Αρετή :Πολλά είπαμε ...Πάω στην κουζίνα να ετοιμάσω φαγητό  ...ένα καλό μεσημεριανό .... Παίξτε στην αυλή μαζί  και ...αν έχετε κέφι  φροντίστε τα δεντράκια μας  και κάθε τους κλαδί ...Σκαλίστε τα ...ποτίστε τα ..και δώστε τους ζωή ....

Παππούς Πετρής : Πάω  και’ γω στο αμπέλι λίγο να τρυγήσω και  και με μπόλικο σταφύλι τα καλάθια να γιομίσω ...

Μένουν στην σκηνή μόνοι τους ...Ο Πιπίνος και η Πιπίνα ...

Πιπίνος : Πιπίνα έμαθα από τον μπαμπά και τη μαμά πως ο παππούς και η γιαγιά σήμερα έχουνε τα γενέθλια τους ...και γιορτάζουνε μαζί ... Μα σίγουρα το ξέχασαν με τόσες σκοτούρες που έχουν  ... Θέλω να τους ετοιμάσουμε μια έκπληξη μεγάλη ...και την αγάπη μας να τους δείξουμε που είναι η ομορφότερη η καλύτερη ...και δεν υπάρχει άλλη .

Πιπίνα :Πολύ ωραία ιδέα Πιπίνο ....Πρέπει να σκεφτούμε να τους κάνουμε ένα δώρο μοναδικό  ...ξεχωριστό και που θα δείχνει πόσο πολύ τους αγαπάμε ...

Πιπίνος :Λοιπόν για να δούμε τι ιδέες με δώρα θα σκεφτούμε ... Στο λιβάδι ,στη φύση και στο χωριό μπορούμε να βρούμε άραγε δώρο μοναδικό ...; Λίγο δύσκολο μου φαίνεται αυτό ...

Πιπίνα : Έχεις δίκιο ...καταστήματα και βιτρίνες με δώρα δεν υπάρχουνε ...Πρόβλημα μεγάλο ...μα γρήγορα πρέπει να σκεφτούμε κάτι άλλο .... όμως τι ;

Πιπίνος :Ωραίο δώρο θα ήτανε να τους αγοράζαμε ρούχα χρωματιστά ... Πουκάμισα ,παντελόνια,φορέματα και παπούτσια με κορδόνια ...αλλά είμαστε άτυχοι χρειάζονται καταστήματα και χρήματα πολλά ..και μεις δυστυχώς δεν τα έχουμε όλα αυτά ...

Πιπίνα:Να τους χαρίσουμε δώρα βγαλμένα από την καρδιά, που δεν θα χρειάζονται χρήματα μα και φλουριά ...

Πιπίνος : Έχεις δίκιο Πιπίνα ... Θα είναι το καλύτερο ... Το βρήκα ...Πάμε πέρα στο λιβάδι ...Που βόσκει χορταράκι ένα μικρό κοπάδι  με ολόασπρα αρνάκια ,πρόβατα και κατσικάκια ...

Πιπίνα : Πάμε ...είναι εδώ κοντά  ...Έμαθα είναι γεμάτο με λουλούδια ..πολύχρωμα και ευωδιαστά ...

Πιπίνος : Τέλεια ...Πάμε Πιπίνα αδερφούλα θα τους χαρίσουμε λουλούδια  κόκκινα ,κίτρινα ,πορτοκαλιά  που έχουν χάρη και ευωδιά ...Πάμε ...πάμε ....

Φεύγουν από την σκηνή κι πάνε στο λιβάδι ...Μαζεύουν τα λουλούδια και επιστρέφουν αργότερα , χαρούμενα τα δύο αδερφάκια .

Μπαίνουν στη σκηνή ο Παππούς και η Γιαγιά ....

Παππούς Πετρής :Μα που βρίσκονται τα παιδάκια μας Γιαγιά Αρετή ...δεν πιστεύω να απομακρύνθηκαν πολύ ...

Γιαγιά Αρετή :Δεν νομίζω εδώ, κοντά θα είναι δίπλα από την αυλή ...Κάτσε να τους φωνάξουμε ..και αμέσως θα τους βρούμε ...(φωνάζει η γιαγιά ) Πιπίνο ...Πιπίνα ...που είστε;  ελάτε έφτασε η ώρα στο σπίτι μας να μπείτε  ..και αν έρθει σε λίγο μπόρα να προφυλαχτείτε ...

Φτάνουν ο Πιπίνος και η Πιπίνα ... και λένε χαρούμενα και δυνατά ...

Πιπίνος και Πιπίνα: (το λένε μαζί )…Χρόνια πολλά Παππού ..Γιαγιά ...

Πιπίνος :Σήμερα γιορτάζετε και έχουμε χαρά ...λουλούδια σας μαζέψαμε  μ’ αγάπη  στην καρδιά ...!!!

Αυτό είναι το δώρο μας και σας αγαπάμε...  Με πολλά  φιλιά και αγκαλιές πολύ σας εκτιμάμε ...

Πιπίνα :Παππού ,γιαγιά ...θέλω τόσα να σας πω ...Σας έχω στην καρδούλα μου σαν ένα φυλαχτό και λατρεία ένιωσα στο δικό σας  σπιτικό ...  Μπορεί να ασπρίσανε όλα τα μαλλιά σας  ...αλλά αυτό δεν χάλασε όλη την ομορφιά σας ...

Παππούς Πετρής : Δάκρυα κυλήσανε μέσα στην αγκαλιά  μου ,που στα γενέθλια αυτά τα εγγόνια μου είναι στην  αγκαλιά μου ...Πιπίνο και Πιπίνα μας κάνετε πολύ ευτυχισμένους ...και αυτό είναι δώρο ανεκτίμητο και μεγάλο ...όλα τα άλλα είναι περιττά  παιδιά μου ...

Γιαγιά Αρετή : Τα εγγόνια μας ,μας χάρισαν  τόση πολύ αγάπη και αυτό θέλω να το φωνάξω να το ακούσει όλη η πλάση...

Πιπίνος: Ζήτω ο παππούς και γιαγιά 

με τα άσπρα τα μαλλιά ...

Πιπίνα :Που αγάπη μας χαρίζουν

με σοφία μας πλουτίζουν ...

Ζήτω ...Ζήτω ...Ζήτω ...!!!

ΤΕΛΟΣ....