Νίκου Βασιλική Νηπιαγωγείο Δημιουργίας

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΕΠΑΙΝΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-SID...
Συμμετοχή του 12ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Κοζάνης στο διαγωνισμό για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-SID 2020.
Το βίντεο με τη συμμετοχή μας ...
Έπαινος συμμετοχής για το 12ο Νηπιαγωγείο Κοζάνης από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου,SaferInternet4Kids.gr SID 2020 ,για το παραμύθι μας :΄΄ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΤΑ ΔΡΟΜΑΚΙΑ΄΄...

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-SID...
Συμμετοχή του 4ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Κοζάνης στο διαγωνισμό για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-SID 2019.
Το βίντεο με τη συμμετοχή μας ...
Έπαινος συμμετοχής νηπιαγωγείου ...
Βεβαίωση συμμετοχής εκπαιδευτικού...

Συμμετοχή του 4ου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου Κοζάνης στο διαγωνισμό για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου-SID 2018.
Η συμμετοχή μας ...
Και με αφήγηση...πατάμε παρακάτω:
ΟΙ ΕΠΑΙΝΟΙ -ΟΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΣ...!!!

Δραστηριότητες και παιχνίδια με κεντρικό θέμα την ασφάλεια στο διαδίκτυο.Ιανουάριος 2017.
Κατασκευή και δημιουργία αφίσας-έπαινος.
ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ:
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.

Συζήτηση , προβληματισμός,ερωτήσεις,υποθέσεις, συμπεράσματα. Αναλύουμε διεξοδικά τα μέρη από τα οποία αποτελείται η αφίσα μας και το στόχο που έχουν ... Παραλληλίζουμε τους κινδύνους του διαδικτύου, με τους κινδύνους που υπάρχουν στην καθημερινή μας ζωή και στη συνέχεια προτείνουν τα παιδιά λύσεις για την προστασία και την ασφάλεια μας...
Δημιουργούμε περιγράμματα χεριών...σε διάφορα χρώματα.
Βρίσκουμε φατσούλες και πρόσωπα στο διαδίκτυο που μας δημιουργούν αποστροφή και αρνητικά συναισθήματα....στη συνέχεια τα εκτυπώνουμε και τα κόβουμε προσεχτικά...Τα κολλάμε έπειτα στην αφίσα...
Παίζουμε στον Ηλεκτρονικό υπολογιστή ...δημιουργούμε τα δικά μας έργα τέχνης στο Revelation Natural Art.

Η Φάρμα του διαδικτύου.
Δύο παιδιά, ο Νικόλας και η Νίκη ζουν μέσα σε μία φάρμα με το σκύλο τους τον Ηρακλή. Μαζί έχουν  τη σοφή σύμβουλο Βάγια την Κουκουβάγια.¨Ολοι μαζί προστατεύουν τα απρόσεκτα ζώα της φάρμας, που πέφτουν σε διαδικτυακές παγίδες. Έτσι με τρόπο άμεσο και διαδραστικό μαθαίνουν να αναγνωρίζουν και να θωρακίζονται απέναντι στους «λύκους» του διαδικτύου όπως: ηλεκτρονικά μηνύματα από αγνώστους, αποκάλυψη προσωπικών στοιχείων, συναντήσεις με αγνώστους στο διαδίκτυο, δημοσίευση προσωπικών φωτογραφιών, ρατσισμός στο διαδίκτυο, αξιοπιστία διαδικτυακής πληροφορίας.
Δραστηριότητες .
Ομαδοποιούμε-διαχωρίζουμε τα θετικά και τα αρνητικά συναισθήματα -μηνύματα  που συναντάμε στο διαδίκτυο...Στον πράσινο Η/Υ τοποθετούμε τα θετικά και στον κόκκινο Η/Υ τα αρνητικά...

Ομαδοποιούμε-διαχωρίζουμε τα θετικά και τα αρνητικά πρόσωπα που συναντούμε στο διαδίκτυο... Στον πράσινο Η/Υ τοποθετούμε τα θετικά και στον κόκκινο Η/Υ τα αρνητικά...

Ομαδοποιούμε τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές του διαδικτύου....τους καλούς και τους κακούς...Στον πράσινο  και χαμογελαστό πάνε οι καλοί και στον κόκκινο και στενάχωρο πάνε οι κακοί...τους μετράμε...

Συνθέτουμε το παζλ ...έξι κομμάτια...

Κρατάμε στον πράσινο ηλεκτρονικό υπολογιστή ,τους φίλους με θετικά συναισθήματα και τους άλλους ,που είναι δόλιοι,πονηροί και ψεύτες  τους πετάμε στα σκουπίδια...

Φύλλα εργασίας.





Ασφάλεια στο internet με λόγια απλά!...Βίντεο.
Ασφαλείς γνωριμίες στο διαδίκτυο...Βίντεο.

Συνθέτω το παζλ...
Πατάω τη ρόδα και restart για επενεκκίνηση-πατάω το φαντασματάκι για να έχω κάτω το προσχέδιο .