ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ-ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ-ΠΡΩΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. 
Το χαλάκι της φιλίας...







Η παρέα του σχολείου...Κοιτώντας τις φιγούρες των παιδιών φανταζόμαστε και υποθέτουμε τι να κάνουν άραγε στο σχολείο...;Τι να σκέφτονται...;Σκέψεις -υποθέσεις -προβληματισμός-καλλιέργεια προφορικού λόγου...
 Αντιστοιχίζουμε την κάθε φιγούρα στο χώρο που της αντιστοιχεί-χωροθέτηση και τοποθέτηση αντιστοιχίας αντικειμένων.

Χρωματίσαμε φύλλα φθινοπωρινά με τα βασικά χρώματα του φθινοπώρου...κόκκινο-κίτρινο-πράσινο-λαχανί-καφέ-πορτοκαλί.


 ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΣΤΟ ΚΑΒΑΛΕΤΟ ΣΕ ΧΑΡΤΙ Α3  (ελεύθερο σχέδιο)...ΜΕΓΑΛΑ ΕΡΓΑ ΤΕΧΝΗΣ.


Ζωγραφίζουμε -χρωματίζουμε τις φιγούρες ΑΓΟΡΙ-ΚΟΡΙΤΣΙ και σε κάθε καρτελάκι γράφει το κάθε παιδί  το όνομα του, στη συνέχεια το τοποθετεί-κολλάει εκεί που ταιριάζει...Τα αγόρια κολλάνε το όνομα τους γύρω από το αγόρι και τα κορίτσια κολλάνε το όνομα τους γύρω από το κορίτσι...
 Το μωσαικό της φιλίας...
 ΠΑΙΞΑΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ(ελεύθερη απασχόληση).

Τα χεράκια μας...


ΤΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ:ΖΕΥΓΑΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ...!

ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΛΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΕΛΑ ΚΟΡΝΙΖΑ...
Χρωματίζουμε και διακοσμούμε με διάφορα μοτίβα το αρχικό γράμμα του ονόματος μας...

 Μοτίβα διακόσμησης, κομμένα με διακορευτές -περφορατέρ...
Γνωρίσαμε το βαζάκι με τα γλυκά και ευγενικά λογάκια...Πότε τα λέμε...γιατί...που και τα γλυκά λογάκια τα λένε μόνο οι μικροί ή και οι μεγάλοι άνθρωποι...;
Ζευγαρώνουμε το μισό -υπόλοιπο από το κάθε παιδί...προσέχουμε τα χρακτηριστικά και την ομοιογένεια που έχουν τα πρόσωπα...

Ακολουθία εικόνων...ταξινόμηση:τοποθετούμε τις καρτέλες  με χρονική εξέλιξη...Συζήτηση-προβληματισμός..

Ταυτοποίηση σχημάτων στη θέση που τους αναλογεί...

 Γνωρίσαμε τους κανόνες της τάξης ...τους χρωματίσαμε και δώσαμε υπόσχεση να τους τηρούμε...
Παραμύθι κλασικό:Τα τρία γουρουνάκια.
Αντιστοιχίζουμε στο κάθε γουρουνάκι τα πράγματα που του ανήκουν -αντιστοιχούν.
Αντιστοιχία-τοποθέτηση χωροθέτηση του κάθε κλειδιού στο χώρο που του αντιστοιχεί...

ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΚΑΙ ΖΕΥΓΑΡΩΝΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΕΘΟΣ...

 ΖΕΥΓΑΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΟΜΟΙΑ ΦΥΛΛΑ...ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ...

 ΖΕΥΓΑΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΟΜΟΙΑ ΦΥΛΛΑ...ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ...

Ανακαλύπτουμε και βρίσκουμε τα ζευγάρια με τις όμοιες ομπρέλες...

Ζωγραφίζουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι στο νηπιαγωγείο...
ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΦΥΛΛΟ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ...ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΦΥΛΛΑ...

Παραμύθι:Ο σκίουρος που έχασε το μολυβάκι του...Συζητάμε τι μας εντυπωσίασε στο παραμύθι , τι μας προβλημάτισε και τοποποθετούμε με σωστή διαδοχή τις εικόνες του παραμυθιού.
Ζωγραφίζουμε τι μας εντυπωσίασε στο παραμύθι...

Μαθαίνουμε τους κανόνες της τάξης με το Συννεφάκι των συμβουλών... ''Συννεφάκι έβρεξε συμβουλές μας έφερε...!''
ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ  ΜΕΣΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΑΥΤΟΣΥΣΤΗΘΗΚΕ:
συστήθηκε με το ονοματεπώνυμο του,είπε ποιο είναι το αγαπημένο του χρώμα,  το αγαπημένο του φαγητό ,το αγαπημένο του ζωάκι και επίσης ποιο είναι το αγαπημένο του παιχνίδι...!!!
Ταξινόμηση -ομαδοποίηση και γνωριμία με τα βασικά χρώματα:Κόκκινο-κίτρινο-πράσινο και μπλε.

Γνωρίσαμε τον Ντίνο τον Ελεφαντίνο...:μας δίδαξε κανόνες...μας είπε για το δικό του σχολείο,όπου ένα ελέφαντάκι δεν ήταν ευγενικό..μιλούσε άσχημα,χτυπούσε,έσπαγε τα παιχνίδια,δεν έπλενε τα χέρια του και έσπαγε τα έπιπλα του σχολείου...ακολούθησε προβληματισμός...συζήτηση στην παρεούλα και βγήκαν μεθοδικά ,με έμεσο τρόπο και αβίαστα οι κανόνες της τάξης...
  Κουκλοθέατρο:''Το μολυβάκι με την σπασμένη μύτη''.
 Γνωρίσαμε τις μαριονέτες Μάριος και Μαρία:
Ο Μάριος και η Μαρία...μας δίδαξαν την αγάπη που έχουν μεταξύ τους σαν αδερφάκια...μας είπαν σε ποιο σε σχολείο πηγαίνουν...και μας είπαν και ένα τραγουδάκι...:
΄΄Ο κακός ο λύκος..΄΄
 Κουκλοθέατρο:Ο Πιπίνος και το φθινοπωρινό φύλλο...
Μολυβοθήκες με ανακυκλώσιμα υλικά -κουτιά από παιδικές τροφές-  όπου μέσα τοποθετήθηκαν οι μαρκαδόροι του κάθε παιδιού...
Δωράκια υποδοχής για την έναρξη της σχολικής χρονιάς..



Το όμορφο ταξίδι μας στο 4ο νηπιαγωγείο Κοζάνης ξεκίνησε...!!!